Posted

Der er to nye, inspirerende yogaevents med Susanne Lidang og Sparta på programmet i 2018. Tilmeld dig nu til Early Bird-pris.

Kom til Spartas to nye yoga-events og giv dig selv et forspring i løbeskoene!

I løbet af to events sætter yogainstruktør og forfatter til bogen “Yoga for løbere – og luntere”, Susanne Lidang, fokus på hhv. overkroppen og underkroppen og guider dig til effektive, målrettede yogaøvelser, som gør dig stærkere, smidigere og mere spændstig som løber.

Du bliver bevidst om, hvordan løb påvirker din krop, og får redskaber til at styre uden om skader og blive en bedre løber. Det betyder, at du vil kunne mærke konkrete resultater under og efter dine løbeture.

After Work Yoga – Upper Body

Torsdag den 1. marts kl. 17.00 – 18.15 eller kl. 19.00 – 20.15

After Work Yoga – Lower Body

Torsdag den 12. april kl. 17.00 – 18.15 eller kl. 19.00 – 20.15

Priser

Du kan tilmelde dig begge events eller blot ét af dem.

  • Early Bird: kun kr. 85,- per session
    * Begrænset til de 25 første pladser i hver session
  • Begge events (én session til hvert event): kun kr. 170,-
  • Normal pris: kr. 115,- per session.

Tilmeld dig After Work Yoga – upper og lower body 

Det gør yogaen for dig som løber

After Work Yoga Upper Body styrker din core, kropsholdning og åndedræt. Du lægger måske slet ikke mærke til det, når du løber, men din core-muskulatur, vejrtrækning og kropsholdning har en enorm betydning for, hvor effektivt du løber. Når du bliver bevidst om, hvilke muskler du bruger og hvordan, kan alle opnå en mærkbar effekt på løbeturene.

After Work Yoga Lower Body styrker dine ben, balder og balance. Du lærer, hvordan de enkelte muskelgrupper påvirker din løbestil, bliver i stand til at sno dig fri af de typiske løbeskader, og du går hjem med enkle og effektive øvelser for din balance, balder og ben – dine vigtigste redskaber som løber.

Hvem kan være med?

After Work Yoga er for både kvinder og mænd, løbere og luntere, nybegyndere og øvede.

Selvom øvelserne er skræddersyede til løbere (og luntere ;-), behøver du altså ikke være spor rutineret som løber for at deltage. Til gengæld kan dette give dig et rigtigt godt udgangspunkt for at komme i gang med at løbe og samtidig undgå nogle af de klassiske begynderskader.

After Work Yoga er 75 minutters inspirerende træning og ny inspiration til dig, der enten løber eller gerne vil i gang med at løbe.

“Yoga er en fest”

Det er yogainstruktør Susanne Lidangs motto, og du er inviteret med. Susanne er specialiseret i yoga for løbere og luntere, hvilket også er titlen på hendes anden bog, som udkom efter debutbogen Vild med Yoga.

Besøg yogainstruktør og forfatter Susanne Lidangs yogaunivers

Denne seje mand har min fulde respekt! Til søndagens Vild med yoga i Århus troppede Jonas op med sin stive fodboldkrop for at blive strukket igennem. Det var langt ude af hans komfortzone, for han er stiv som et bræt og havde, indtil i søndags, aldrig lavet yoga før. Som han også havde forventet, var han temmelig udfordret undervejs. Men ikke desto mindre gennemførte han yogatimen, og jeg var mildest talt imponeret over, hvor godt han faktisk gjorde det. Mit falkeøje undslap han ikke! 😜😄 Bagefter fortalte Jonas mig, at selvom det var megahårdt og rimelig provokerende med de ufleksible lemmer, der ikke er vant til den slags øvelser, så er han blevet sulten på mere – for det virkede med det samme. Sjældent har han haft det så godt i kroppen efter en omgang træning! Budskabet? 1: Yoga er for alle – ergo i den grad også for mænd, fodboldspillere eller ej! og 2: Det er bedøvende ligegyldigt, “hvad folk tænker” – gør hvad der virker for dig (- og opfør dig iøvrigt ordentligt som menneske) Jonas takkede pænt for timen efterfølgende og var et stort smil, så han levede glimrende op til det hele 😜👊🏼💪🏼 – tak, @jonskajep, for at være et stjernegodt eksempel! 😊🙏🏼

Et opslag delt af Susanne Lidang (@susannelidang) den

Gå efter nye oplevelser

Lad dig inspirere af Spartas mange løbsevents og sæt dig dit næste løbemål.

Find din næste løbsoplevelse med Sparta