Posted

Brug sommeren på at smugtræne frem mod DHL Stafetten, så du kan imponere dine kollegaer. Eliteløber og personlig træner Henrik Them har lavet afvekslende DHL-træningsprogrammer til både luntere og sprintere med forslag til træningspas, som I nemt kan lave sammen med kollegaerne på arbejdspladsen.

Synes I, det kunne være sjovt at træne op til DHL Stafetten på jeres arbejdsplads? Så book en workshop eller fællestræningsforløb med Henrik Them.

Hent gratis træningsprogram og book firmatræning på sparta.dk/klartildhldyst

4 uger til DHL

Selvom sommeren måske har stået på mere hvile end løb, er der stadig håb forude – man kan nemlig sagtens nå at springe på de gratis træningsprogrammer og stadig få godt udbytte af dem.

Henrik Them giver her sine råd til, hvordan I skal bære jer ad, hvis I først starter på at følge programmerne nu, hvor der er fire uger til årets DHL Stafetten.

Springer I på programmet med 4 uger til DHL Stafetten, er fokus først og fremmest at få lidt mængde i benene. Det vil sige hold igen med den intensive del samt de mange øvelser – roligt løb er langt bedre end intet løb.

Man kan altid inddrage ekstra gåture eller rolige cykelture, hvis man føler, der er behov for eller lyst til dette.

Lad være med at fokusere på alle andre. Den vigtigste er person er dig selv. Du kender ikke de andres historie. Kun din egen.

Husk, at løb skal være sjovt, og noget man bliver motiveret af at udføre.”

Læs mere om DHL Stafetten og tilmeld din virksomhed på sparta.dk/dhl

Nyhedsbrev

Få rabatter, inspiration og viden om løb 1-2 gange om måneden og deltag den månedlige lodtrækning om gavekort til vores løb.

KOMMENDE LØB

Se alle løb