Posted

Lørdag den 23. april er datoen for den sidste pop up-træning, inden vi tager hul på fællestræningen til CPH Women’s 10K. Denne gang fokuserer vi på, hvordan du finder det pace, der passer til lige netop dig.

Du har nok hørt om pace og tempo, men hvordan ved du, hvilket pace du skal løbe i? Det hjælper vi dig med at finde ud af på den sidste af de fire pop up-træninger.

Desuden får du et 8 ugers træningsprogram fra NIKE, som med garanti kan få dig igennem de 10 km, som er distancen til CPH Women’s 10K den 18. juni. ALLE er velkomne, og det er en perfekt måde at finde netop dit tempo.

Det er IKKE en konkurrence, men en måde at finde ud af, hvilket pace du skal ligge i for at udvikle dig allerbedst (psst det er oftest lidt langsommere, end du tror).

Trænere

Esther Baltzer & Malene Munkholm
+ vores fantastiske trænerteam #cph10k

Program

Vi varmer grundigt op, og herefter løbes en test på 1.500 meter eller 3.000 meter.

Herefter fortæller Malene og Esther meget mere om, hvordan du bruger programmet, hvad de forskellige begreber betyder, og hvordan du bruger dit testresultat.

Du får
  • En times træning
  • Et træningsprogram
  • Viden, så programmet og din træning bliver nem at følge
  • Et skema over dit pace/tempo
Videre træning

Herefter træner du en måned alene eller sammen med dine veninder, og onsdag den 25. maj starter vi den intense træning op til CPH Women’s 10K med udgangspunkt i det program, du allerede træner efter.

Tilmeld dig pop up-træning #4, Find your pace, her

Tilmeld dig CPH Women’s 10K her

Følg med og læs mere om eventet på Facebook-begivenheden her

Nyhedsbrev

Få rabatter, inspiration og viden om løb 1-2 gange om måneden og deltag den månedlige lodtrækning om gavekort til vores løb.

Tilmeld dig CPH Half 2019

 

 

DHL Stafetten København