Praktisk info

Få styr på detaljerne

Vi glæder os til en fantastisk weekend i atletikkens tegn – både konkurrencerne og de nye venskaber der bliver formet.

Alt det praktiske information vedrørende Sparta Copenhagen Games finder du nedenfor.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte [email protected].

Hvordan 🤷

Tilmeldingen foregår via Roster App senest den 8. maj 2023. Ved spørgsmål send en mail: [email protected].

Hvor 🌏

Østerbro Stadion
Gunnar Nu Hansens Plads 11
2100 København Ø.

Der er P-pladser på Gunnar Nu Hansens Plads mod betaling indtil lørdag kl. 17:00.

Hvornår 🗓️

Lørdag den 20. maj og søndag den 21. maj.

Starttidspunkt kl. 10:00
Sluttidspunkt kl. 18:00

Praktisk information

Hvis du ellers har spørgsmål til andet, bedes du kontakt atletikchef Charlotte Beiter Bomme på [email protected] eller 21 27 07 48.

  • På stadion vil der være mulighed for køb af varme og kolde drikkevarer, sandwich og pastasalat samt lidt søde sager i kiosken ved siden af Idrætshuset. Kiosken holder åben under stævnet både lørdag og søndag.

  • Hotel
    Ønsker I at overnatte på hotel kan Sparta være behjælpelige med dette. Kontakt [email protected].

    Sparta Hallen
    Hvis man er til overnatning i Sparta Hallen, der ligger lige op ad stadion, er dette også en mulighed. Pris for overnatning er 40 kr. pr. person. Overnattende gæster skal selv medbringe sovepose, liggeunderlag mm.

    Obs! Ønskes overnatning i Sparta Hallen, skal det oplyses til Charlotte senest én måned før stævnet begynder til [email protected].

  • Kan ses på Roster Athletics App, som du finder nederst på siden.

    Find eventen ved at søge efter “Sparta Copenhagen Games” eller “Mangekamps Tribute Sparta” i appen.

  • Afhentes klubvis – står i kasser ved sekretariatet.

    Startnummeret bæres på brystet i alle øvelser – dog valgfrit i spring. Startnummeret må ikke bukkes.

  • Foregår i Fælledparken, Sparta Hallen og på vores ministadion.

  • Sekretariatet finder du bag målstregen for enden af tribunen.

  • Omklædning i Idrætshuset. Toiletter findes i Idrætshuset og for enden af tribunen samt ved KIF’s klubhus (ved siden af kiosken).

  • Finder sted bag målstregen for enden af tribunen.

  • Det er kun deltagere, trænere, dommere, officielle fotografer og personer med særlig tilladelse, der må befinde sig på inderkredsen, når konkurrencerne går i gang. Forældre kan følge med ude fra tilskuerpladserne.

  • Øst-klubber får dommertjanser – se dommerplan nedenfor på siden.

    Der vil blive udleveret frokostbilletter til klubber med dommertjanser. De bliver lagt i kuverten med startnumre, så må I selv fordele dem. Vi har prøvet at begrænse dommertjanser til de deltagende klubber.

    GIVER DET MERE MENING AT HAVE DET SIDSTE UNDER BESPISNING?

  • Vi afholder løbende præmieoverrækkelse og prøver efter endt øvelse at få medaljetagerne til præmieoverrækkelse:

    • Medaljer til alle op til 7 år – uddeles på en gang lørdag ca. kl. 12:30.
    • Medaljer til de 3 bedste fra 8 år og ældre.
    • Præmiepenge på 150 m til m/k på 1500 – 1000 – 500 kr.

Roster Athletics

Med Roster Athletics appen kan du bl.a.

  • Følge med i resultaterne
  • Lære atleterne at kende
  • Blive informeret vedrørende startlisterne
  • Og meget mere