DHL Stafetten Kbh
Billetsalget åbner forår 2025
Log ind på din
DHL-profil
Log ind på dit holds DHL-profil her.
Hvad synes du om årets stafet?
Giv os din mening om årets stafet og deltag i konkurrencen om et par fede NIKE sko.
Vi trækker 10 vindere blandt jer, der svarer på spørgeskemaundersøgelsen.
Har du været koordinator og med til at arrangere jeres deltagelse? Så udfyld dette spørgeskema.
Var med til årets DHL Stafetten Kbh som almindelig deltager, så finder du spørgeskemaet her.
Vi glæder os til at læse dit svar. Deltag senest den 15. september, så er du med i lodtrækningen.
Billeder og resultater
Har du deltaget i DHL Stafetten Kbh 2024?
Så kan du finde dit resultat og se billeder fra aftenen i vores store galleri lige her.
Tak for nogle fantastiske timer i Fælledsparken til DHL Stafetten Kbh.
Glemte du noget?
Glemte du noget i Fælledparken, da du deltog i DHL Stafetten Kbh?
Måske har vi fået det indleveret i Spartas information. Vi forventer at modtage glemte ting frem til torsdag i takt med, at der ryddes op.
Send os en mail på [email protected], beskriv det du savner, så kigger vi efter det. Skriv gerne “Glemte sager” i emnelinjen.
Vær med til Danmarks største motionsfest
DHL Stafetten Kbh er et af verdens største motionsevent, som arrangeres af Sparta Atletik & Løb. Hvert år samles flere end 2.500 offentlige og private virksomheder i Fælledparken til en venskabelig dyst, hyggeligt samvær og kulinarisk hygge i den kæmpemæssige teltby oplyst af faklernes skær.
Hvad er DHL Stafetten Kbh?
Til stafetten er I et hold på 5 personer, der tilmelder jer som enten som et løbe- eller et walkhold. Når man løber stafet, løber hver af holdets deltagere 5 km på skift og rækker depechen til hinanden. Walkholdene følges ad i samlet flok på en 5 km rute rundt om og i Fælledparken.
Arrangementet er for hele virksomheden, da de kollegaer, der ikke er på løbe- eller walkhold, er velkomne til at møde op og være hepper.
I 2024 afvikles DHL Stafetten Kbh fra d. 26. august-30. august. Årets stafet er udsolgt. Det bliver den 44. udgave, og vi håber, at I vil være med til at gøre det til en fantastisk motionsfest igen i år.
Sammenhold med ens T-shirts
Med ens løbe-T-shirts kan I vise alle, hvem I er, når I skal slå rekorder i grillpølser, kollegahygge og kapløb.
Vi opfordrer til, at I genbruger jeres løbe-T-shirts. Hvis I bestiller T-shirts til dagen, er det en god ide at undlade årstal mv., så de kan bruges år efter år.
Sports World leverer T-shirts i høj kvalitet med jeres logo og slogan på, som I kan bruge igen og igen.
I kan bestille T-shirts frem til 8 dage før jeres deltagelse.
Pris og indhold
Et stafet- eller walkhold for 5 deltagere koster 820 kr. Tilmelding er bindende, og prisen inkluderer:
- 5 x startnumre og 1 x depeche
- Tidtagning
- Snack- eller madkasse (se indholdet under “Mad og drikke” herunder)
- Væske i start- og målområdet
- Livebilleder fra ruten
- Holdbillede
- Startnummer sendt til døren
- Mulighed for virksomhedsaftale (minimum 25 hold svarende til 125 deltagere)
Telt er ikke inklusiv prisen, men kan bestilles separat hos Stafettelt på stafet.dk.
DHL Stafetten in English
What, when and where? Go to our English site to learn more about DHL Stafetten Kbh.
Løb eller gå. Alle kan være med til DHL Staffetten Kbh. Det vigtigste er, at du får en hyggelig dag med kollegerne.
Eller brug vores tjekliste til at få styr på det hele
Sponsorer og partnere
DHL Stafetten Kbh afvikles med hjælp fra flere sponsorer og samarbejdspartnere.