DHL Stafetten København

Vi glæder os til DHL Stafetten den 25.-29. august 2025
Billetsalget åbner tirsdag den 4. marts 2025

2.000 input til årets stafet

Tak til alle, der brugte tid på at udfylde spørgeskemaet om oplevelsen til DHL Stafetten 2024. Alle svar bliver læst og vil indgå i planlægningen af den kommende stafet.

Ved lodtrækning fandt vi 10 heldige vindere af et par NIKE sko blandt besvarelserne.

Vinderne har fået direkte besked på mail den 16. september 2024.

 

Billeder og resultater

Har du deltaget i DHL Stafetten København 2024?

Så kan du finde dit resultat og se billeder fra aftenen i vores store galleri lige her.

Tak for nogle fantastiske timer i Fælledsparken til DHL Stafetten København.

Glemte du noget?

Glemte du noget i Fælledparken, da du deltog i DHL Stafetten København?

Måske har vi fået det indleveret i Spartas information.

Send os en mail på [email protected], beskriv det du savner, så kigger vi efter det. Skriv gerne “Glemte sager” i emnelinjen.

 

Vær med til Danmarks største motionsfest

DHL Stafetten København er et af verdens største motionsevent, som arrangeres af Sparta Atletik & Løb. Hvert år samles flere end 2.500 offentlige og private virksomheder i Fælledparken til en venskabelig dyst, hyggeligt samvær og kulinarisk hygge i den kæmpemæssige teltby oplyst af faklernes skær. Billetsalget til næste stafet åbner forår 2025.

Hvad er DHL Stafetten København?
Til stafetten er I et hold på 5 personer, der tilmelder jer som enten som et løbe- eller et walkhold. Når man løber stafet, løber hver af holdets deltagere 5 km på skift og rækker depechen til hinanden. Walkholdene følges ad i samlet flok på en 5 km rute rundt om og i Fælledparken.

Arrangementet er for hele virksomheden, da de kollegaer, der ikke er på løbe- eller walkhold, er velkomne til at møde op og være hepper.

Stafetten i 2024 kunne melde udsolgt. Når vi mødes til DHL Stafetten 2025 i uge 35 bliver det den 45. udgave af løbet.

Sammenhold med ens T-shirts

Med ens løbe-T-shirts kan I vise alle, hvem I er, når I skal slå rekorder i grillpølser, kollegahygge og kapløb.

Vi opfordrer til, at I genbruger jeres løbe-T-shirts. Hvis I bestiller T-shirts til dagen, er det en god ide at undlade årstal mv., så de kan bruges år efter år.

Sports World leverer T-shirts i høj kvalitet med jeres logo og slogan på, som I kan bruge igen og igen.

I kan bestille T-shirts frem til 8 dage før jeres deltagelse.

 

Få svar på dine spørgsmål her

Telt

Mad og drikke

Walk og Stafet

Træning

Kort & transport

Miljø og affald

Deltager- og resultatliste

Promovering i din virksomhed

Pris og indhold

Et stafet- eller walkhold for 5 deltagere koster 820 kr. Tilmelding er bindende, og prisen inkluderer:

  • 5 x startnumre og 1 x depeche
  • Tidtagning
  • Snack- eller madkasse (se indholdet under “Mad og drikke” herunder)
  • Væske i start- og målområdet
  • Livebilleder fra ruten
  • Holdbillede
  • Startnummer sendt til døren
  • Mulighed for virksomhedsaftale (minimum 25 hold svarende til 125 deltagere)

Telt er ikke inklusiv prisen, men kan bestilles separat hos Stafettelt på stafet.dk.

DHL Stafetten in English

What, when and where? Go to our English site to learn more about DHL Stafetten Kbh.

Husk at downloade vores app!

Med DHL Stafetten Kbh appen kan du bl.a.

  • Finde jeres telt på det interaktive kort
  • Se live-resultater
  • Se holdfotos
  • Finde program, starttider og praktisk information

Løb eller gå. Alle kan være med til DHL Staffetten Kbh. Det vigtigste er, at du får en hyggelig dag med kollegerne.

Eller brug vores tjekliste til at få styr på det hele

Sponsorer og partnere

DHL Stafetten Kbh afvikles med hjælp fra flere sponsorer og samarbejdspartnere.